Handel i magazyn
Szkolenie podstawowe z modułu Handel
Szkolenie podstawowe z modułu handel przeznaczone jest dla początkujących pracowników działów handlowo-magazynowych w przedsiębiorstwach. Szkolenie przygotuje pracownika do wykonania niezbędnych operacji w enova365 w module Handel takich jak, wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych w dowolnej walucie, tworzenie kart towarowych usługowych i recepturowych, definiowanie cen tworzenie cenników oraz przecen, przechowywanie informacji o kontrahentach bankach i urzędach. Moduł działa ściśle z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniającą funkcjonalność Faktur w zakresie rozliczeń z kontrahentami oraz z Ewidencją Dokumentów i rejestrem VAT. Po szkoleniu pracownik posiada ugruntowaną wiedzę z obsługi programu enova365, co skutkuje znacznie szybszym rozpoczęciem efektywnej pracy z systemem przez pracownika.
Szkolenie rozszerzone z modułu Handel
Szkolenie rozszerzone z modułu Handel jest skierowane aktywnym użytkownikom systemu enova365. Do brania udziału w szkoleniu rozszerzonym, wymagana jest wiedza z zakresu podstawowego, a także umiejętność płynnego poruszania się po systemie enova365. Szkolenie przygotowuje użytkowników modułu Handel do wykonywania zaawansowanych operacji w systemie enova365.
Moduł Handel i magazyn enova365 może zostać dopasowany do wszystkich, indywidualnych potrzeb każdej firmy. Modułowość systemu zapewnia dostęp do funkcjonalności, które pasują do Twojego modelu biznesowego. Program magazynowo-sprzedażowy enova365 umożliwia automatyzację rejestracji zleceń i zamówień. Wspomniane rozwiązanie jest dostępne w ramach integracji z platformami e-commerce lub rozwiązaniami typu EDI. Moduł Handel pozwala na automatyczne tworzenie wielu dokumentów handlowych, na przykład zamówień. Moduł Magazyn umożliwia zarządzanie stanami magazynowymi. Kontroluje bieżące jak i historyczne stany magazynowe. Program magazynowy enova365 pozwala na dokładną analizę rozchodów towaru i źródeł dostawy. System ERP enova365 daje możliwość elastycznego ustawiania procesów wydań i przyjęć magazynowych. Moduł Handel i magazyn pozwala na korzystanie z gotowych dokumentów sprzedaży. Spośród wszystkich gotowych dokumentów, wyróżnić możemy takie jak sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, transakcje między krajami UE czy faktury zaliczkowe sprzedaży. Podobnie jest z dokumentami zakupu dla róznych rodzajów transakcji. Między innymi wygenerujemy dokumenty zakupowe takie jak zakupy unijne, z odwrotnym obciążeniem, czy faktury zaliczkowe zakupu. Podobnie jak większość modułów enova365, także program magazynowy enova365 umożliwia przygotowanie zaawansowanych raportów na podstawie wytycznych, utworzonych na bazie specyfiki Twojej branży.
Moduł Handel i magazyn enova365 gwarantuje także wiele innych zalet, spośród, których możemy wymienić, między innymi:

Modułowość

Ułatwia planowanie

Otwarty na integracje

Wspiera produkcję