• Categories
      Brak kategorii spełniających podane kryteria.
      • Manufacturers
        Brak producentów spełniających podane kryteria.
      • Products
        Nie znaleziono produktów pasujących do kryteriów.
          • Blog
            Brak postów na blogu spełniających podane kryteria.

          Moduł Sprzedaż i CRM

          Moduł CRM (ang. Customer Relations Management) w enova365 jest rozbudowaną funkcjonalnością, jeśli patrzylibyśmy na ogólne znaczenie tego pojęcia. Za pomocą rejestracji i zarządzania zdarzeniami związanymi z kontrahentami, moduł enova65 CRM pomaga usprawnić proces organizacji pracy w firmie, poprzez dostosowanie się do jej modelu działania. Ponadto enova365 CRM pozwala na tworzenie własnych rodzajów projektów, własnych aktywności oraz kampanii CRM, dzięki czemu możemy precyzyjnie dostosować działanie, wygląd i zachowanie programu enova365 do potrzeb firmy.

          • Z‌adania i zdarzenia

          W systemie enova365 podstawowym działaniem, na którym opiera się CRM, jest rejestrowanie zadań oraz zdarzeń, które zachodzą pomiędzy naszą firmą, a kontrahentem. Może to być notatka z rozmowy, informacja o przyjściu maila od klienta. Obsługa zdarzeń i zadań w enova365 jest wygodna i intuicyjna. Niewątpliwym plusem jest możliwość integracji z kalendarzem Google, który jest powszechnie wykorzystywany w polskich przedsiębiorstwach.

          • Projekty i kampanie

          Wymienione wcześniej zdarzenia i zadania możemy łączyć w jedną, spójną grupę, którą nazywamy projektami. Projekty z reguły związane są z jednym kontrahentem i mają założony do osiągnięcia wspólny cel. Grupa projektów powiązana z wieloma różnymi klientami, ale która jest związana ze sobą wspólnym celem w module enova365 CRM może zostać połączona w kampanię CRM.

          • K‌orespodencja seryjna i PocztaCRM

          Jest to szczególna forma komunikacji, wykorzystywana w kontakcie z kontrahentami. Oprogramowanie enova365 CRM umożliwia przygotowanie szablonu, a następnie wydrukowanie go dla poszczególnych kontrahentów w celu wysłaniu listów pocztą tradycyjną. Istnieje również możliwość wygenerowania ich i automatyczne wysłanie drogą elektroniczną. W enova365 korenspodencja seryjna jest zapisywana w systemie ERP jako zdarzenie z danym kontrahentem. Warte uwagi jest to, że system dzięki zastosowaniu protokołu IMAP, ma możliwość odbierania i wysyłania wiadomości z wielu skrzynek pocztowych bezpośrednio z programu. Korespodencja seryjna w enova365 może być połączona z kontrahentem, zadaniem lub projektem.

          • S‌erwis

          Funkcjonalność serwisu wykorzystywana jest do kompleksowego prowadzenia procesu serwisowania sprzętu czy też urządzenia. System enova365 pozwala także na planowanie przyszłych przeglądów danego urządzenia. W momencie, gdy wprowadzone urządzenie zostaje przyjęte do naprawy czy też przeglądu, enova365 automatycznie tworzy zlecenie serwisowe, trafiające na liste zadań operatora (serwisanta). W enova365 dodatkowym atutem jest możliwość automatycznego informowania klienta SMSem lub e-mailem o etapie realizacji zlecenia.

          • Wypożyczalnia

          enova365 posiada listy urządzeń i wypożyczeń. Dla każdego urządzenia w aplikacji użytkownik może określić aktualny stan (czy jest zarezerwowane, zwrócone czy też wypożyczone), ale również i sprawdzić całą historię danego sprzętu. Jeśli połączymy wcześniej opisaną funkcjonalność Serwis i Wypożyczalnia będziemy mogli dla każdego urządzenia planować przeglądy oraz rejestrować wszelkie naprawy.

          • Moduł Projekty

          To narzędzie, dzięki któremu możemy w pełni koordynować postęp prac, związanych z budżetowaniem projektów, takich jak tworzenie budżetu, planowanie kosztów i przychodów, wprowadzanie korekt, przypisywanie dokumentów do projektów oraz tworzenie schematów podziałówych dla dokumentów.  

          back to top