Sprzedaż i CRM
Szkolenie podstawowe z modułu CRM
Szkolenie podstawowe z modułu CRM przeznaczony jest dla początkujących użytkowników systemu enova365, pragnących poszerzyć swoją wiedzę o pełne podstawowe możliwości modułu CRM. enova365 CRM wykorzystywany jest do nawiązywania, zarządzania i podtrzymywania relacji z klientem. Wykorzystywany jest do kompleksowego zarządzania relacjami z klientami danego przedsiębiorstwa pomagający kreować, zarządzać oraz podtrzymywać relacje biznesowe. Z powodu swojej elastyczności oraz możliwości konfiguracji zgodnie z wymaganiami nawet najbardziej wymagającego Klienta. Budowa modułu CRM składa się z wielu elementów takich jak: zdarzenia, zadania, projekty, kampanię.
Szkolenie rozszerzone z modułu CRM
Szkolenie rozszerzone z modułu CRM przeznaczone jest dla zaawansowanych użytkowników modułu enova365 CRM chcących rozszerzyć swoją wiedzę z tego zakresu przez zapoznanie się z dodatkowymi możliwościami tego modułu. Dodatkowymi możliwościami modułu CRM jest tworzenie zleceń serwisowych, planowania przeglądów urządzeń, wykorzystanie modułu Wypożyczalni, korzystanie z Pulpitu kontrahenta, korzystania z dodatku Soneta SMS-ing oraz możliwości poczty CRM.
Moduł enova365 Sprzedaż i CRM dedykowany jest wszystkim handlowcom, dosłownie z każdej branży. CRM enova365 pozwala na gromadzenie informacji o wszystkich czynnościach i zadaniach związanych z klientem, po każdym kontakcie. Ponadto pozwala na gromadzenie informacji o jego preferencjach zakupowych. Lista kontaktów może być dowolnie filtrowana, dzięki zaawansowanym filtrom, dzięki czemu w każdej chwili możemy wyeksportować listę kontaktów spełniających wymagania naszej kampanii sprzedażowej. Wprowadzone leady mogą być analizowane na kazdym poziomie procesu sprzedaży dzięki lejkom sprzedaży. Jest to pomocne do podejmowania decyzji w sprawie działań jakie ma wykonywać Twój dział sprzedaży. Moduł Sprzedaż i CRM dostarczany jest z gotowymi wzorcami raportów. enova365 umożliwia łatwy eksport danych do arkusza. Raporty mogą być tworzone z dowolnych danych zawartych we wszystkich modułach enova365. Dzięki automatyzacji sprzedaży modułu CRM enova365 użytkownik ma możliwość automatycznego wysyłania powiadomień o m.in. niezapłaconych fakturach, za pomocą wiadomości e-mail czy wiadomości SMS. enova365 udostępnia również aplikację mobilną na Android, dzięki której zawsze pod reką będziesz mieć osobistego asystenta. Aplikacja mobilna będzie wspierać planowanie wizyt u klientów, prezentacji, szkoleń, przyznawanie rabatów, sprawdzanie cennika. Ponadto aplikacja mobilna enova365 może być zintegrowana z mapami Google oraz Kalendarzem Google.
Moduł Sprzedaż i CRM enova365 gwarantuje także wiele innych zalet, spośród, których możemy wymienić, między innymi:
Skuteczny
Elastyczny
Stały dostęp
Wspiera e-commerce