Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Jak wdrożyć system ERP w biurze rachunkowym?

Współczesne biura rachunkowe muszą działać na bardzo dynamicznym i wymagającym rynku. Szybko zmieniające się przepisy prawa, wymagają od biur rachunkowych elastyczności, by w szybki sposób adaptować się do wprowadzanych zmian. Jako jeden z wielu przykładów możemy przytoczyć specustawę dotyczącą COVID-19, która przesunęła w czasie termin obowiązywania nowego JPK_V7.

Biura rachunkowe muszą również adaptować się do zmieniających i rosnących wymagań firm, które zdecydowały się oddelegować swoją księgowość. Oprócz kompetentnej, sprawnej i merytorycznej obsługi, klienci coraz częściej wymagają wglądu w swoje dane finansowe, bez względu na miejsce i czas.

Jaki system ERP dla biura rachunkowego?

System enova365 jest nowoczesnym, gotowym na zmiany oprogramowaniem ERP dla Biura Rachunkowego, które umożliwia szybką i łatwą obsługę klientów wewnątrz jednego systemu.

Dzięki enova365 zarządzanie Biurem Rachunkowym staje się łatwiejsze, niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to możliwe, dzięki funkcjonalnościom, przygotowanym przede wszystkim z myślą o branży rachunkowości. W naszym systemie ERP możesz korzystać z gotowych matryc i szablonów, ponadto zautomatyzować procesy księgowe i przesyłać dokumenty między Klientem, a Biurem dzięki samoobsługowej platformie elektronicznej!

Dzięki dedykowanym interfejsom możesz pracować z dowolnego miejsca, logując się z komputera, tableta czy smartfona z systemem Android. Sam decydujesz, z jakiego urządzenia korzystasz, a dostęp z każdego urządzenia, gwarantuje wygodę użytkowania.

Specyfika pracy Biur Rachunkowych wymaga od producenta oprogramowania błyskawicznej reakcji na zmieniające się przepisy księgowo-podatkowe. System ERP enova365 gwarantuje zgodność z przepisami. Wszystkie funkcjonalności, które dotyczą nowelizacji prawa są przygotowywane i opracowywane z odpowiednim wyprzedzeniem i dostarczane użytkownikom z wyprzedzeniem. Ponadto wszelkie aktualizacje dostarczane są Użytkownikom bezpłatnie w ramach aktualnej gwarancji. Oprogramowanie ERP enova365 sprawdzi się w każdym Biurze Rachunkowym niezależnie od rozmiaru organizacji i skali prowadzonej działalności. System jest wykorzystywany w codziennej pracy m.in. przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, co tylko potwierdza nasze słowa.

Jak generować i wysyłać pliki JPK?

Jedną z wielu funkcji systemu ERP jest możliwość generowania i wysyłania plików kontrolnych. Funkcjonalność JPK jest integralną częścią systemu.

Projekt struktur logicznych JPK został podzielony na siedem obszarów, tj.:

1. Księgi rachunkowe
2. Wyciągi bankowe
3. Magazyn
4. Ewidencje zakupu i sprzedaży VAT
5. Faktury VAT
6. Podatkowa księga przychodów i rozchodów
7. Ewidencja przychodów

Ważne: Od 1 października 2020 roku każdy podatnik, niezależnie od wielkości firmy, nie będzie musiał przesyłać osobno dwóch elektronicznych dokumentów do Ministerstwa Finansów. Zgodnie z nowymi przepisami wymagana będzie  jedna, deklaracja w postaci pliku JPK_V7.

enova365 wspomaga pracę zdalną w Biurach Rachunkowych

Jednym z wielu powodów, dla których Biura Rachunkowe decydują się na wdrożenie systemu ERP enova 365 jest konieczność zaimplementowania mechanizmów ułatwiających zarządzanie pracą zdalną. System ERP enova365 umożliwia prace z dowolnego miejsca, za pomocą dowolnego urządzenia. Wykorzystaj zalety dedykowanej platformy B2B z dostępem do zamówień i dokumentów. Zautomatyzuj i przyspiesz proces składania i obsługi zamówień. Pulpit Pracownika oraz Pulpit Kierownika to mobilne narzędzia, umożliwiające zarządzanie wnioskami kadrowymi i czasem pracy online w dowolnym miejscu i czasie.

Dowiedz się więcej jak wdrożyć system ERP enova365 w Biurze Rachunkowym, nasz konsultant czeka, by móc Ci pomóc!