Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Handel i magazyn

Szkolenie podstawowe z modułu Handel

Kod szkolenia HAN_PODST Category

Szkolenie rozszerzone z modułu Handel

Kod szkolenia HAN_ROZSZ Category

Moduł Handel i magazyn enova365 może zostać dopasowany do wszystkich, indywidualnych potrzeb każdej firmy. Modułowość systemu zapewnia dostęp do funkcjonalności, które pasują do Twojego modelu biznesowego. Program magazynowo-sprzedażowy enova365 umożliwia automatyzację rejestracji zleceń i zamówień. Wspomniane rozwiązanie jest dostępne w ramach integracji z platformami e-commerce lub rozwiązaniami typu EDI. Moduł Handel pozwala na automatyczne tworzenie wielu dokumentów handlowych, na przykład zamówień. Moduł Magazyn umożliwia zarządzanie stanami magazynowymi. Kontroluje bieżące jak i historyczne stany magazynowe. Program magazynowy enova365 pozwala na dokładną analizę rozchodów towaru i źródeł dostawy. System ERP enova365 daje możliwość elastycznego ustawiania procesów wydań i przyjęć magazynowych. Moduł Handel i magazyn pozwala na korzystanie z gotowych dokumentów sprzedaży. Spośród wszystkich gotowych dokumentów, wyróżnić możemy takie jak sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, transakcje między krajami UE czy faktury zaliczkowe sprzedaży. Podobnie jest z dokumentami zakupu dla róznych rodzajów transakcji. Między innymi wygenerujemy dokumenty zakupowe takie jak zakupy unijne, z odwrotnym obciążeniem, czy faktury zaliczkowe zakupu. Podobnie jak większość modułów enova365, także program magazynowy enova365 umożliwia przygotowanie zaawansowanych raportów na podstawie wytycznych, utworzonych na bazie specyfiki Twojej branży.

Moduł Handel i magazyn enova365 gwarantuje także wiele innych zalet, spośród, których możemy wymienić, między innymi: